Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Anti-houding t.o.v. karpervissers?

Plaats hier alle info mbt vissen op karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kombucha
Vip
Vip
Berichten: 2780
Lid geworden op: 27 mei 2008, 10:40
Woonplaats: Wetteren
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 63

Anti-houding t.o.v. karpervissers?

Ongelezen bericht door kombucha »

ik ga hier nu waarschijnlijk kwaad bloed zetten, maar vanwaar toch die toch wel anti karpervissers houding die ik hier en zowat overal tegenkom?
De brasem vissers smijten tonnen vol voer, maarals er èèn een zakje boilies bovenhaalt van 1 kg is het hek van de dam.
Heb je de prijs van die dingen al eens bekeken ? De enige karpervissers die ik ken schieten 5 boilies naar hun visplek en misschien een uur later nog eens, vissen die dan de vijverkapot ? Onderetussen ziotten de vaste lijn vissers maarbollen te smijten en liters maden en casters te schieten.
Onze vijve is verkocht en het eerste dat ik hoorde was vanaf volgend jaar liefst geen karper vissers meer, en de karper vissers: weddendat we er af vliegen.

Raar wat mij betreft ieder zijn hobby, en ja ik heb nu ook wat boilies gekocht want ik wil dat ook eens gedaan hebben.
Vang je?

Dit onderwerp heeft 71 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels