Hallo collega vissers
Ben gisteren nog eens een voormiddagje gaan vissen op het Kempisch kanaal en heb er zeven kunnen strikken ( begint al iets beter te gaan ) , maar had een probleem met mijn voer had dat de dag ervoor dusd vrijdag savonds geprepareerd maar wat was nu het geval het was te kleverig ; kreeg het niet door de zeef gedaan; dit was de samenstelling van mijn voer :
500 gr Turbo zwart
350 gr Secret zwart
250 gr broodkruimels
150 gr gegrilde kemp
150 gr gemalen kemp
100 gr mix van zaden zoals rode en witte millet , blauw maanzaad, anijszaad, franse klaver en nog andere soorten waar ik de naam van kwijt ben ( heb die mix van onze pa gekregen , gebruikte die vroeger altijd )
Nu ik weet niet of de verhoudingen goed waren, blijkbaar niet want het was echt veels te kleverig, iemand een idee of suggestie ????
Greetingsssss
Frank
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Voer te kleverig
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden