Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vlaanderen Vangt zoekt hulp

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Johan D

Vlaanderen Vangt zoekt hulp

Ongelezen bericht door Johan D »

De kalender die ik opzette met alle vrije wedstrijden in Vlaanderen bezorgt mij elke winter wel wat werkt om deze in orde te brengen (2u/week gedurende nov-dec-jan-feb). Omdat ik het te druk heb met andere zaken zoek ik iemand die geinteresseerd is om dit werk verder te zetten.

http://www.vlaanderenvangt.be

In de winter wordt er veel minder gevist en dus een mooie bezigheid - als je er tijd voor hebt :) . Wat moet je kunnen? Een beetje overweg kunnen met een computer, excell en internet volstaan. De kalender kost mij ook elk jaar 65€ (domeinnaam + webruimte), zonder dat ik daar eigelijk weinig van terug zie/krijg.

ik weet dat dit misschien een beetje afschrikt (prijs + werk), maar anders verdwijnt hij waarschijnlijk volgend jaar... Ik zou dat spijtig vinden omdat er toch veel werk is ingestoken om de site op te zetten.

Hopend op vele reacties... :D
Johan D

Dit onderwerp heeft 9 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels