Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Visbak Monza 400 met alle accessoires !

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
delangen2708

Visbak Monza 400 met alle accessoires !

Ongelezen bericht door delangen2708 »

Ik verkoop een prachtige Monza 400 van Arca-Bifa slechts 1,5jaar oud.

De visbak heeft mij toen 400euro gekost.

Wat zit er standaard allemaal op;
-Draagriem
-klemkussen
-onder het kussen 2laden die je kan openen langs 1kant of volledige kunt afnemen.
- 1schuif aan de zijkant die ik allemaal heb onderverdeeld in vakken zodat alles beter blijft liggen.
- 6poten verstelbaar in hoogte waarvan 4 nog eens apart verstelbaar helemaal onderaan.
-uitschuifbaar voetplateau die je nadien weer onderaan kunt inschuiven.
-onderaan een volledige uitneembare module met 2 uitschuifare laden vooraan en 2 openklapbare laden die je eveneens kunt openen lang 1kant of volledige afnemen.
-2hengelsteunen.
-paraplusteun die je rechtstreeks aan de bak kunt monteren.
-2leefnetsteunen ook eveneens aan de bak te monteren.

Wat heb ik er bijgekocht;
-Nieuw transsportsysteem het originele was met een gewone ijzerbaar maar je kan je de bak maar een halve meter opheffen ik ben dus 2meter en dit was niet gemakkelijk (het originele krijg je er ook bij) ik heb dus een nieuw handvat gekocht (35euro) die je aan de poten bovenaan kan installeren zodat deze zeer gemakkelijk te vervoeren is, de wielen zijn volledig afneembaar!
-Het tafeltje is er ook bijgekocht zeer ruim en gemakkelijk je hebt alles bij de hand.(40euro)
-Colmic hengelsteun waar je 7 losse stukken kunt opleggen.(15euro)

Alles in aluminium!!!!! DUS geen plastiek die na enige tijd scheurt!!!

Dus visbak 400euro
handvat 35euro
tafel 40euro
colmic hengelsteun 15euro
Alles bij elkaar was 490euro hij in goede staat dus enkel serieuze biedingen aub!!!!!

Je mag altijd vrijblijvend komen kijken zonder enige verplichting.

Voor verdere vragen mail je maar of bel je maar 0472571611.

Mvg Steven

Voor foto's ga naar http://www.2dehands.be/sport-fitness/wat ... 97425.html

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels