Op 14 augustus is er een open koppelwedstrijd in het kanaal gent-oostende te brugge, ingericht door de hengelclub abramis. De wedstrijd loopt van 14u ( voeren + begin wedstrijd) tot 18u ( vis moet uit het water zijn!).
Het inschrijvingsgeld bedraagt €15 per koppel en maatvis is verplicht! De toegestane hengellengte is 11.5m ( enkel vaste stok uiteraard). Per koppel mag 2.2 pints amorce gebruikt worden.
Er wordt gevist in 2 sectoren.
Inschrijving is vanaf 11.30u in Kingsclub, Slachthuisstraat 20 te Brugge (8000), op 500m van het water.
Ik weet niet of er een beperkt aantal plaatsen zijn om in te schrijven. Ik vermoed van niet aangezien men op de dag zelf inschrijft.
Ik ben nog op zoek naar een koppelmaat voor deze wedstrijd, dus als je geïnteresseerd bent moet je me maar een pb sturen of mailen: pieterjan_ver@hotmail.com
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Open Koppelwedstrijd Oostendse Vaart te Brugge 14/8/2010
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!