Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Cuberdon

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Sherman

Cuberdon

Ongelezen bericht door Sherman »

Zijn er hier mensen die hier goede ervaring hebben met cuberdon ? ( rode neuzen )
Zit er aan te denken van ze te doen smelten in een kookpot , maar ik weet eigenlijk niet of dit te doen is , zou niet graag hebben dat de brij aan de kookpot blijft kleven , want dan krijg ik die van ons op mijn dak vrees ik !! :roll:
Heb mijn licht al eens opgestoken in snoepwinkels en bakkerijen , maar die zeggen mij dat ge de vloeistof ( siroop )waarmee ze gemaakt worden , alleen in grote hoeveelheden kunt afnemen ( per doos ) en niet per stuk , deze zouden naar hun eigen zeggen in flessen te verkrijgen zijn .
Zo'n fles zou naar 't schijnt niet goedkoop zijn.
Moet wel de onverdunde versie zijn , want in de betere hengelsportzaak zijn ze ook te koop , maar deze zijn sterk verdund.

Dit onderwerp heeft 4 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels